Vii'

Hej bloggen!! :D

Idag så är det så att jag skulle på en som heter markus konfermation med Jennifer tyvärr så blev det inte så, stackars Markus som inte kommer få se oss idag :'( haha men vi syns snart hoppas jag gullunge .
Aja om ett tag så tänkte jag lämna Jennifer och hennes älsk ifred haha ;D för då ska jag och träffa Evve sötnosen min!<33

för idag har vi typ känt varanndra 1 år så detta ska bli en skitrolig dag jag vet att ni e avundsjuka ;) aja vi ska typ på matcher och sådant hänger nog ut ikv så ni vet ;);) hoppas det e någe kul ute men det brukar det vaa...

haha kom på en grej ,, kommer typ träffa en kille säkert som jag strula me på fyllan not proud of it!! haha så det blir nog kul ,,aahhXD typ inte,, 

aja jag och evve ska iaf ha kul och mobba oss själva för att vi strula me han :O 

ahaha puss på er sötisar !!:D

Ni e finast fortsätt läs!<33

Kommentarer
Postat av: *Em

okej :) Hur är det med dig idag då? Har du haft en bra helg? :)

2009-08-16 @ 12:00:49
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0