Joh' Kräftskiva<3

Hajsan bloggen ;) jag älskar ideén med den här bloggen alltså<3 det är superkul när vi är sju st och om jag känner för att veta vad Lii' haft för sig trycker jag bara på hennes kategori och då kommer alla hennes inlägg fram ;P that´s awesome!!
Jag älskar ordet awesome btw uttala det i svensk "dialekt" det blir så najs att säga A W E S O M E<3

Nue så har vi vaknat och ätit en najs frukost ;) thi Idag så ska Vii' och Lii' på The voice09 shiiet vill också ;P men men jag och Em' ska juh på kräftskiva hos våra kära kusiner ;) det blir superduperkul! <3 älskar kräftor men om man tittar riktigt nära på dem så är dem j'''ligt  äckliga xD dem ser juh hur konstiga ut som helst ;P <3

Puuss på er<3

En bild på bad från förra helgen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0