Jen' - och nu vaknar jag

halloj, som Vii' skrev i tidigare inlägg, vi skulle ha gått på M's konfirmation - stämmer. Det avrt inte av, vi försov oss och missade bussen - stämmer. 
Jaa och Vii' ahde ju sovit hos Lii' inatt och jag hos älsk, Lii' och älsk bor nära varann, så Vii' kom hit och frågade mgi avrför jag inte var vaken och stog vid bussen?? Öhm jo jag ahde liksom stängt av alarmet och somnat om, så jävla klumpigt. menmen så hon fick stanna här med mig och älsk i typ 3 timmar innan hennes buss till Eve gick, hon skulle nämligen träffa Eve idag oxå. Hänger ni med? Lite krångligt det här menmen.

Jag somnade såklart om när hon ahde åkt och vaknade nu. Gud jag kommer typ aldrig klara skolan, mahaa jag får sova massa imorn typ lägga mig efter bolibompa eller nått. Inte för att jag följer det men man brukar väll säga såh? 

Aja, har inga planer för idag.. Nån som har några ideér på vad man kan hitta på?


lägg en kommentar, och fortsätt läs vår blogg!

love yaaa <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0